przez GreenTroll » 2016-04-19, 11:45
Czy wymieniałeś tylko opony, czy masz gotowe koła??? Jak tylko zmiana opon, to wulkanizator musiał dać ciała, ale o tym zaraz Może być walnięte kilka rzeczy:
1. tzw. dziura w oponie, albo opona już ma dużo wiosen i guma sama z siebie przepuszcza, ale to raczej mało prawdopodobne.
2. uszkodzony wentyl
3. ogniska korozji na rancie felgi w miejscu, gdzie stopa opony się o nią opiera i uszczelnia na niej. Bardzo częsta rzecz, o której większość "kapciarzy" dobrze wie, ale leją na to, bo klient znowu przyjedzie i można będzie mu wcisnąć złapanie kapcia - czyli płatną usługę. Ja zawsze ranty felg przed założeniem opony czyszczę szczotką obrotową na wiertarce, bo tylko to zapewni szczelność, gdy usunę wszystkie parchy na feldze. A żeby znowu nie korodowało koła pompuję azotem - sobie zawsze, klientowi na życzenie. Piszę o rantach na wewnętrznej stronie felgi do której dostęp jest po zdjęciu opony, a nie o widocznych powierzchniach.
Było 1,7 SDI, jest 1,9 TDI. Było AKU jest AHU

Fantazja i umiejętności dobrego kierowcy są odwrotnie proporcjonalne do wielkości samochodu

Pozdrawiam
GT.